Workitects-lidmaatschap voor organisaties

Ben je een organisatie, dan kan je ervoor kiezen om ons expliciet te steunen als ambassadeur. Ambassadeurs helpen ons bij het realiseren van ons belangrijk maatschappelijk doel: beter en meer werkbaar werk voor iedereen in slagkrachtige organisaties. Gelukkig konden we de afgelopen periode altijd rekenen op organisaties die ons als ambassadeur wilden steunen, we hebben deze supporters nodig. Ambassadeur worden doe je vanuit overtuiging, omdat je gelooft in onze werkwijze en om ons te helpen het verschil te maken door het ontwikkelen van meer werkbare jobs in onze samenleving. 

Als ambassadeur geniet je van dezelfde voordelen als ‘reguliere leden’ en meer: omdat je anderen inspireert, krijg je als surplus een persoonlijke ambassadeurspagina op onze website. Daar krijg je de nodige visibiliteit en ruimte om jouw verhaal te brengen.

Daarnaast kan je opteren voor een regulier lidmaatschap, voor organisaties die interesse hebben in onze werking en ons aanbod. 

De tabel hieronder somt de voordelen op waar je als lid gebruik van kan maken.
Meer details en antwoorden op de meest gestelde vragen lees je hier.

 
Spreekuur
Je kan bij een Workitect terecht met organisatiebrede vragen. We brengen de huidige situatie en werkpunten van je organisatie in kaart. Een mogelijk actieplan kan ook, op vraag.
Klankbord
We diepen een specifiek thema uit of we bekijken of (en hoe) één van onze methodes en werkinstrumenten jou kunnen helpen. Je hoeft ons enkel in te boeken.
In-house opleiding
Op jouw vraag kunnen we een in-house training geven rond één van onze thema’s zoals (gedeeld) leiderschap, teamontwikkeling, werkbaarheid enzovoort. Dit gebeurt o.b.v. credits.
Ledenbijeenkomsten
Co-creatiemomenten
Als het past binnen een onderzoeksluik, geven we je als eerste de mogelijkheid om samen te werken aan een case, toolontwikkeling enz.
Credits
Krediet dat beschikbaar is in jouw persoonlijke account op workitects.be. Vrij te besteden aan tools, Workitects-opleidingen of events.
Toegang tot de MyWorkitects-omgeving
Hier heb je toegang tot je credits, onze digitale tools en vanaf juli 2020 ook tot kennisdocumenten.
Visibiliteit op workitects.be
Vermelding van je organisatie, als lid van Workitects.
Ambassadeurspagina
Een extra branding-mogelijkheid: via een persoonlijke pagina op onze website breng je je organisatie extra onder de aandacht.
Ambassadeur
>250 medewerkers
€5.000
per jaar
Spreekuur
2 uur
Klankbord
2 uur
In-house opleiding
Ledenbijeenkomsten
2/jaar
Co-creatiemomenten
Credits
50
Toegang tot de MyWorkitects-omgeving
Visibiliteit op workitects.be
Ambassadeurspagina
Ambassadeur
<250 medewerkers
€2.500
per jaar
Spreekuur
2 uur
Klankbord
2 uur
In-house opleiding
Ledenbijeenkomsten
2/jaar
Co-creatiemomenten
Credits
50
Toegang tot de MyWorkitects-omgeving
Visibiliteit op workitects.be
Ambassadeurspagina
Regulier lidmaatschap
€1.500
per jaar
Spreekuur
2 uur
Klankbord
2 uur
In-house opleiding
Ledenbijeenkomsten
2/jaar
Co-creatiemomenten
Credits
50
Toegang tot de MyWorkitects-omgeving
Visibiliteit op workitects.be
Ambassadeurspagina

Een vraag over het lidmaatschap? 

Contacteer ons en we helpen je graag verder! 

Magazine

Hart voor Wichelen

Anders organiseren in tijden van Corona

Hoe beleeft woonzorghuis Molenkouter de Coronacrisis? Interview met Els Meuleman, directeur van een woonzorghuis dat aan de slag is met innovatief organiseren, ook tijdens deze periode. 

Thuiswerken

Welke impact heeft thuiswerken op de werkbaarheid van je job?

Dat wilden we meten. Daarom lanceerden we de Thuiswerkmeter. Ontdek in dit artikel de resultaten van de bevraging. 

Werkstress

OPINIE - De curve van de werkstress-epidemie afvlakken

Bart Van Craeynest, hoofdeconoom bij Voka, voorspelde voor 2020 de grootste terugval van economische activiteit sinds WO II. Die economische crisis dreigt een werkstress-epidemie aan te drijven. Wie helpt om dat tegen te gaan?

werkbaarwerk

Hoe was het op het werk vandaag?

Het antwoord op deze dagelijkse vraag houdt meer in dan je zou verwachten. Het kan een indicatie zijn van de werkbeleving of de werkbaarheid van je job. 

Project Woonzorgcentra

Infosessies IAO in woonzorgcentra

In het voorjaar van 2019 starten we begeleidingstrajecten bij twintig woonzorgcentra. Deze woonzorgcentra worden twee jaar ondersteund in een veranderproces op vlak van ‘innovatieve arbeidsorganisatie’ (IAO).